»Home»Community»hij die bouwt» Profil
gezond bouwen, wonen en leven
Ik ben een aannemer van vakwerkbouw uit Belgie.
Tage
Profilanzeige
Fragen
Antworten
Bilder
Fragen im Fachwerkhaus-Forum
hallo wie kann man eines bild aus den datenbank entfernen gruss
Hilfreiche Beiträge
Goeie avond Carl Als het voor u past zal ik eens (vrijblijvend) komen kijken. Misschien kan ik wat voor u betekenen. Ik ben al bezig met leembouw, vakwerkbouw sinds 1987. Fijne nacht gewenst. Mvg J
Hallo Ik ben geïnteresseerd. Ik ben al 25 jaar bezig met leem en vakwerk. Ik ontwerp, fabriceer en plaats eikenhouten constructies om in te wonen of voor de tuin. Met wat kan ik u van dienst zijn?
Goede middag Het gebruik van mest (mist) in leem is een fabel. Mest is geen meerwaarde voor leem. Mest werd gebruikt in leem om er vanaf te zijn. Na de winter had de boer veel mest in de (pot)stal en
Goeie morgen Als leembouwer heb ik al heel wat ervaring met het opvullen van krimpvoegen tussen leem en hout. Omdat verwarmen een grote kost is, is het belangrijk om geen tocht te hebben in het huis.
Guten Tag, ich bin Jan Verstreken aus Belgien. Ich baue zeit 20 jahre fachwerkconstructionen fur den Garten. Ich mache diesen hausern auf mas. www.leembouwer.be. Herzlichen grussen Jan
kijk op google en zoek naar "shavinghorse". dit is een bank waarop allerlei stijlen, poten van stoelen of pennen voor de vakwerkbouw gefabriceerd worden. groeten jan